تفاوت فانکو پاپ اصل و تقلبی

تفاوت فانکو پاپ اصل و تقلبی ❌✔️

 

چطوری میتونیم یه فانکو پاپ اصل از فانکو پاپ فیک تشخیص بدیم؟🤔

واقعا هیجان‌انگیز است که به طور تصادفی با یک فرصت خوب برای خرید محصول مورد علاقه‌تان روبرو شوید، به ویژه اگر این محصول یک شخصیت Funko POP محبوب باشد که می‌خواهید به مجموعه خود اضافه کنید. با این حال پس از خرید فانکو پاپ متوجه مواردی میشوید که بسیار شوکه کننده خواهد بود!!! و بله میفهمید که جنسی که شما خریداری کرده اید اصل نیست و تفاوت های بسیار کوچکی با فانکو پاپ های اصل دارند که معمولا افراد از آن آگاهی ندارند و همین موجب کلاهبرداری اشخاص سودجو از شما میشود.

در ادامه مواردی ذکر خواهد شد که فرق بین فانکو پاپ اصل و تقلبی کاملا مشخص میشود.

در این مقاله تلاش ما بر این است که مشتری های عزیزمان با اطمینان ، اعتماد کامل و با داشتن اطلاعات کافی، از فروشگاه یوتویز خرید رضایت بخشی را تجربه کنند.

 

چگونه فانکو پاپ جعلی را تشخیص دهیم؟

چه یک کلکسیونر باتجربه و یا یک تازه کار در کلکسیونری فانکو پاپ باشید، دانستن تفاوت بین فانکو پاپ های تقلبی و ارزان مفید است. در زیر، ما موارد برتر را در اختیارتان گذاشتیم که می‌تواند نشان دهد که فانکو پاپ جدیدی که به تازگی خریداری کرده اید یک فانکو پاپ فیک است.

قیمت💰️

قیمت یکی از عوامل مهم در تشخیص یک فانکو پاپ جعلی می‌باشد. اگر یک فانکو پاپ نسخه کمیاب یا محدود باشد ولی با یک قیمت خیلی پایین به فروش برسد، احتمالاً جعلی است. همچنین، همیشه بهتر است قبل از خرید، قیمت‌ها را مقایسه کرده و اطلاعات کافی در مورد ارزش واقعی محصول داشته باشید تا از خرید اصلی و ارزان‌تر مطمئن شوید. این روش به شما کمک می‌کند تا از خریدهای نادرست جلوگیری کنید و از افزودنی‌های ارزشمندتان لذت ببرید.

شماره سریال󠀣󠀣󠀣🔢

تمام فیگورهای رسمی Funko POP دارای یک شماره سریال بر روی سر یا پای پاپ هستند که با شماره روی جعبه مجسمه مطابقت دارد. اگر فیگور شما یکی از این شماره‌های سریال را ندارد، نشانه‌ای آشکار است که فیک است. شماره سریال یکی از روش‌های مطمئن‌تر برای تشخیص یک فانکو پاپ تقلبی است. همیشه مهم است که از فروشنده درخواست شماره سریال و مدارک مربوطه را داشته باشید تا از اصالت محصول اطمینان حاصل کنید. از اپلیکیشن رسمی موبایل Funko نیز می‌توانید برای تایید اصالت شماره سریال استفاده کنید.

 

رنگ🔴

یکی از عوامل مهم برای تشخیص یک فانکو پاپ غیر اصل رنگ می‌باشد. اگر تفاوت‌هایی در رنگ، کیفیت یا قالب مجسمه وجود داشته باشد، احتمالاً ممکن است محصول جعلی باشد. بسیاری از کلاهبرداران به جزئیات اهمیت نمی‌دهند و مجسمه‌ها را با رنگ های محو شده یا لکه دار باقی می‌گذارند. برای بررسی رنگ، می‌توانید به جزئیات آن دقت کنید و اگر مطمئن نیستید، از فروشنده تصاویر نزدیک تری درخواست کنید تا بتوانید محصول را با نسخه‌های اصلی مقایسه کرده و تفاوت‌ها را تشخیص دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا از خرید اشیاء جعلی جلوگیری کنید.

جعبه📦

اگر جعبه فانکوی شما معیوب باشد یا بسته بندی پلاستیکی داخلی مجسمه شما را به درستی در جای خود نگه ندارد، احتمال این که محصول دستکاری شده باشد زیاد است. اگر فونت، آرم یا برچسب جعبه‌ها محو شده باشند نیز این امر صدق می‌کند.

می توانید جعبه های رسمی POP را برای مقایسه از سایت فانکو پاپ پیدا کنید، به عنوان مثال: آیا لوگوی برند POP در گوشه ی جعبه قرار دارد و آیا همان لوگوی رسمی فانکو در نسخه اصلی است؟ آیا در پایین جعبه علامت هشدار وجود دارد و آیا با علامت هشدار روی تمام بسته بندی های رسمی فانکو مطابقت دارد؟ حتما تمام جنبه های بسته بندی را بررسی و مقایسه کنید تا زمانی که مطمئن شوید که یک محصول اصلی است.

فیگور فانکو پاپ ویژگی های متفاوتی نسبت به نمونه اصلی دارد.

اگر فیگور فانکو پاپ ویژگی‌های نامتعارف داشته باشد، مثل چشم‌های عجیب یا اندام‌های نامناسب، ممکن است یک محصول تقلبی باشد. برای اطمینان از اصالت فیگور، می‌توانید افزودنه جدید خود را با مدل‌های رسمی Funko POP  آنلاین مقایسه کرده و تفاوت‌ها را شناسایی کنید. این کار به شما کمک می‌کند از خرید محصولات تقلبی جلوگیری کنید و از تجربه خرید لذت ببرید.

 

خرید از منابع معتبر🆗

یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از فانکوهای تقلبی این است که مراقب باشید از چه کسی و از کجا خرید می‌کنید. هنگام خرید آنلاین، همیشه فروشگاه های معتبری را انتخاب کنید که می توانید به آنها اعتماد کنید. احتمال این که شما یک فانکو پاپ فیک را از فروشگاه های معتبر دریافت کنید بسیار کم است. انتخاب فروشگاه‌های معتبر و اعتماد‌بخش برای خرید آنلاین، به شما کمک می‌کند از خرید محصولات تقلبی جلوگیری کنید. همچنین، اگر از سایت‌های حراج یا پاپ آپ  بدون سابقه قبلی برای خرید استفاده می‌کنید، باید بسیار دقت کنید و به ویژگی‌های فیگور توجه کنید تا از اصالت محصول اطمینان حاصل کنید.

پرس و جو از کلکسیونرهای دیگر فانکوپاپ👌

بهترین راه برای اطمینان از اصالت یک فانکو پاپ این است که با کلکسیونرهای خبره و تجربه‌دار مشورت کنید. آن‌ها می‌توانند با نگاه کردن به تصاویر و جزئیات مجسمه، به شما کمک کنند تا تشخیص دهید که آیا فانکو پاپ شما اصلی است یا خیر. از این روش برای اطمینان حاصل کردن از خریدتان استفاده کنید و از تجربه و دانش دیگران بهره ببرید.

بررسی‌ها و نظرات دیگران📃

بررسی‌ها و نظرات دیگران می‌تواند منبع مهمی برای ارزیابی اعتبار فروشنده باشد. در صورتی که یک فروشنده نظرات منفی یا محدود داشته باشد، بهتر است از خرید از آن فروشنده خودداری کنید. همچنین، بررسی‌های کم و اخیر نیز نشاندهنده می‌تواند نشانگر فعالیت مشکوک فروشنده باشد.همچنین برای اطمینان بیشتر، مطالعه فرم‌های مرتبط می‌تواند به شما کمک کند تا از لیست فروشندگانی که باید اجتناب کنید، مطلع شوید.

چگونه بفهمم که فانکوپاپ من ارزشمند است؟✴️

فانکو پاپ مجسمه‌های محبوبی هستند که شخصیت‌هایی متناسب با هر سن و علاقه دارند. با این حال، مانند تمام محصولات کلکسیونی، برخی از Funko ها کمیاب تر از بقیه هستند.

اگر یک فانکو پاپ دارای برچسب «Limited Edition Chase» باشد که در گوشه سمت راست پایین جعبه قرار دارد، نشان می‌دهد که این پاپ کمیاب‌تر از سایرین است.اینگونه فانکو پاپ ها معمولاً منحصر به فرد هستند و  قالب بندی استانداردی دارند که کارکتر های فانکو پاپ را در حالت ها، لباس ها و پوشش های خاص به تصویر می کشند.

البته، پیش‌بینی ارزشمند شدن فانکو پاپ غیرممکن است، زیرا هرگز نمی‌دانید کدام POP ممکن است روزی مورد تقاضا باشد. با این حال، اگر یک POP به عنوان بخشی از یک سری یا مقدار محدود منتشر شود، احتمال ارزشمند شدن آن بسیار بیشتر است. شما هرگز نمی دانید؛ پاپ های ارزان شما می توانند روزی با ارزش ترین در مجموعه شما باشند!

 

آیا فانکو پاپ ها ارزش پول را دارد؟

برای اکثر کلکسیونرها، جمع آوری فانکو پاپ پولی نیست و این برای آن‌ها راهی است برای لذت بردن از فیلم‌ها، کتب مصور، شخصیت‌های بازی و غیره… اما برخی فانکو پاپ ها می‌توانند ارزش خود را افزایش دهند و به سرمایه‌گذاری‌های خوبی برای کلکسیونرها تبدیل شوند، به خصوص پاپ های انحصاری و محدود. اما باید مد نظر داشت که هزینه جمع‌آوری پاپ های کمیاب می‌تواند بالا باشد و هیچ تضمینی وجود ندارد که ارزش آن‌ها در آینده حفظ شود. از این رو، مهم است که دلایل شخصی خود برای جمع‌آوری فانکو پاپ ها را در نظر بگیرید تا ببینید آیا ارزش پولی برای شما دارند یا خیر.

 

از کجا می توانم فانکو پاپ های اصل بخرم❓❓❓

فروشگاه یوتویز یکی از جاهایی است که فانکو پاپ های اصلی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد😍، از جمله نسخه‌های محدود و کمیاب.😮 پس اگه دنبال فانکو پاپی میگردی که هیچ جا نتونستی پیداش کنی حتما به سایت یوتویز یه سر بزن مطمئنا چیزای جالبی میبینی💓

 

در این مقاله تلاش ما بر این است که مشتری های عزیزمان با اطمینان ، اعتماد کامل و با داشتن اطلاعات کافی، از فروشگاه یوتویز خرید رضایت بخشی را تجربه کنند.😇

 

نوشته قبلی

ولنتاین چه کادویی بخریم؟

نوشته بعدی

حقایق های انیمیشن کارخانه هیولاها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید